Kolejny raz „Gość Niedzielny” liderem sprzedaży wśród tygodników.

Gość Niedzielny - okładka 4/2015Kolejny miesiąc z rzędu „Gość Niedzielny” liderem wśród tygodników opinii. Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy czytelnicy kupili 139 075 egz. gazety. Kolejny też raz, dane te zostały pominięte przez część branżowych portali.

 

Wydaje się to niezrozumiałe. Z profesjonalnego punktu widzenia, jest to tygodnik opinii jak każdy inny. Patrzący z perspektywy chrześcijańskiej. Dziwi więc fakt, że m.in. serwis internetowy press.pl pisze, że to „Polityka” była najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii w listopadzie 2014. Prawda jest przecież inna. Zupełnie uczciwie zachowały się zaś wirtualnemedia.pl pisząc zgodnie z prawdą.

W zestawieniu najlepiej sprzedających się tygodników w listopadzie ubiegłego roku przewodzi „Gość Niedzielny” (139 075 egz.), potem jest „Polityka (116 398 egz.), a trzecie miejsce przypadło „Newsweekowi” (111 219 egz.).

Porównując sprzedaż rok do roku, to jedynie „Przegląd” i „Tygodnik Powszechny” odnotowały wzrost. Sprzedaż tego drugiego wzrosła o 4,59% (sprzedaż na poziomie 18 097 egz). Pozostałe tytuły odnotowały spadki – najbardziej spektakularny tygodnik „Do Rzeczy”, bo aż o 26,64%.

Sprzedaż średnia  tygodników opinii w listopadzie:

Sprzedaż średnia tygodników opinii w listopadzie 2014:
Gość Niedzielny – 139 075 egz; Polityka – 116 398 egz; Newsweek Polska – 111 219 egz; W Sieci – 69 106 egz; Tygodnik Do Rzeczy – 53 143 egz; Wprost – 41 353 egz; Gazeta Polska – 36 857 egz; Tygodnik Powszechny – 18 097 egz; Przegląd – 17 456 egz;

za: press.pl / wirtualnemedia.pl

Add a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *