Na bazie Mo – Records i Pure Profit od 1 stycznia 2015 zostało stworzone RTCK.pl – nowe wydawnictwo,które będzie działało w trzech obszarach: muzyka, audiobooki i ubrania. Powstaje również wytwórnia muzyczna i agencja koncertowa, która będzie się zajmowała polskimi wykonawcami. Dewizą nowej marki i społeczności powstałej przy niej jest hasło: Rób to co kochasz.
[su_quote cite=”czytamy na stronie akcji robtocokochasz.pl”]RÓB to CO Kochasz! Ta prosta idea stała się drogowskazem naszego postępowania. Każdym naszym przedsięwzięciem (konferencją, audiobookiem, obrazem czy dźwiękiem) chcemy prowadzić Cię do rzeczywistości, w której robisz to, co kochasz.[/su_quote]
Dla odwiedzających stronę akcji czekają darmowe materiały od autorów, którzy od lat można było znaleźć wśród oferty wydawnictwa Mo-Records. Wśród nich pojawili się między innymi o.Adama Szustaka, ks. Marka Dziewieckiego czy raper Arkadio. Poza społecznością, której celem jest skupienie ludzi, którzy „chcą robić, to co kochają” Kamil Zbozień i jego firma otwierają się jeszcze bardziej na wydawanie muzyki. Jak podkreślają na rtck.pl – „Budujemy wytwórnię muzyczną i agencję koncertową pierwszego wyboru, aby w sposób najbardziej profesjonalny promować utalentowanych polskich artystów”.
„Muzyka ma inspirować! Muzyka, która tworzymy nazywana jest inaczej „inspirational music”. To nie tylko „muzyka chrześcijańska”. – podkreślają twórcy nowej marki. Celem nowej wytwórni ma być wybranie najlepszych twórców i otoczenie ich profesjonalną opieką. Rtck.pl ma zaproponować wykonawcom m.in. management, promocję, marketing, PR, booking, publishing, wydawanie płyt, wideoklipy oraz koncerty.
Zmiany na swoim blogu podsumowuje właściciel marki wydawnictwa RTCK.PL, Kamil Zbozień:”Nasza firma od 1 stycznia 2015 wchodzi w zupełnie nowy wymiar. Stajemy się jeszcze bardziej skoncentrowani. Skuteczni. Mamy wspaniały zespół. Ideę. Rośnie społeczność tych, którzy chcą robić to, co naprawdę kochają. Jest za co dziękować.”
Tekst i foto za: rtck.pl