Jak donosi portal wPolityce.pl wydawca tego serwisu internetowego spółka Fratria kończy prace nad wprowadzeniem na rynek nowego tygodnika. Ma to się stać w ciągu najbliższych tygodni. Fratria do tej pory wydaje tygodnik wSieci, oraz miesięczniki wSieci Historii, Fronda i Gazeta Bankowa, a także portale internetowe, oprócz wspomnianego już, są to wGospodarce.pl i wNas.pl.
Tygodnik ma mieć format gazetowy, liczyć kilkadziesiąt stron, ma być do niej dołączany stały dodatek telewizyjno-rozrywkowy, planowany nakład to pół milion egzemplarzy, które mają być sprzedawane w atrakcyjnej cenie.
[su_quote] Mamy już gotowy nowatorski, ciekawy i przebadany wszechstronnie projekt, mamy niemal całkowicie skompletowany autonomiczny zespół redakcyjny. Za nami kilka numerów zerowych i wiele szczegółowych badań. Kończymy prace związane z kolportażem, drukiem i kampanią reklamową. Całość składa się w duże, ambitne i ekscytujące przedsięwzięcie
— mówi prezes zarządu Fratrii, Tomasz Przybek, którego cytuje serwis wPolityce.pl [/su_quote]
Fratria w związku z tym projektem wzmacnia także inne piony swojej spółki, nie tylko redakcyjny, ale również działy marketingu, reklamy i kolportażu. Nowy tygodnik będzie sfinansowany ze środków własnych spółki. Będą się w nim pojawiać również reklamy
[su_quote]Jesteśmy po pierwszych rozmowach z reklamodawcami, którzy bardzo ciepło przyjęli projekt. Powierzchnia reklamowa pierwszego numeru została już niemal całkowicie wyprzedana
— podkreśla Tomasz Przybek, w rozmowie z wPolityce.pl[/su_quote]
Startowi nowego produktu będzie towarzyszyć kampania reklamowa, które obejmie telewizję, radio, Internet, outdoor i wsparcie promocyjne w punktach sprzedaży prasy. Kampanię planuje i przeprowadzi agencja Apella S.A.
Za: wPolityce.pl