Kolejny numer gazety „ Niecodziennik ” wydawanej przez Fundację BYĆ BARDZIEJ ukaże się w Wielki Tydzień 2016. Wzorem dla pisma są tabloidy. Informacje dotyczące życia Kościoła wcale nie muszą być podane w bardzo poważnej formie. Każda gazeta musi być atrakcyjna dla oka – taką filozofię stosują też wydawcy gazety. Dociera ona do prawie 100 tysięcy czytelników. Do 26 lutego można jeszcze wykupić reklamę w zbliżającym się numerze.
[su_quote cite=”mówią twórcy Niecodziennika.”]”Chcemy z pismem dotrzeć głównie tam, gdzie na co dzień głos Kościoła dociera w stopniu niewielkim. Czyli ulice Warszawy, stacje Metra, supermarkety, dworce PKP i PKS, uczelnie, przychodnie, kluby seniora, a także parafie i wspólnoty parafialne.”[/su_quote]
Najbliższy numer w nakładzie 100 tys. egzemplarzy planują wydać w terminie 20-27 marca 2016r na Święta Wielkanocne i Niedzielę Miłosierdzia oraz rozpoczynające się Targi Wydawców Katolickich w Warszawie. W związku z Targami twórcy przygotowali dla wszystkich wydawnictw i wystawców ofertę zamieszczenia reklamy w atrakcyjnych cenach. Oferta ważna do wyczerpania miejsca lub do 26 lutego 2016r. Liczy się kolejność zgłoszeń. Dokładne informacje można uzyskać pisząc na adres: fundacja@bycbardziej.pl
” Niecodziennik ” po raz pierwszy ukazał się w Środę Popielcową 2012 w nakładzie 100 tysięcy egzemplarzy i był dystrybuowany bezpłatnie przez prawie 250 wolontariuszy – młodych ludzi przy wszystkich stacjach Metra, a także przy większych parafiach Warszawy. Za nami 14 numerów w bardzo ciekawej odsłonie graficznej i z wysoką treścią merytoryczną.
OBEJRZYJ POZOSTAŁE NUMERY: http://gazetaniecodziennik.pl/
za: mat. prasowe